Funcția
Custom Search

12 dec. 2009

Lumea florilor

De cand sunt pensionara am putut sa ma bucur de timp pentru "hobby-ul meu". Imi place sa fac ce nu stiu -dar pot invata singura.Este foarte palpitant si greu.
In familia noastra avem un membru care a lucrat la sere, pe vremuri. Asa ca vrand, nevrand am intrat in comunitatea oamenilor care se ocupa cu flori si gradinarit in general. Este (sau mai bine zis era)o comunitate de oameni care iubesc natura. Cel putin cei pe care ii cunosc eu. Atunci m-am gandit ca ar trebui sa ii ajut si am facut un site pentru ei.
Am creat un site pentru comunitatea gradinarilor

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll