Funcția
Custom Search

23 feb. 2010

Colegii mei

Saptamana trecuta iar mi-a murit un coleg de facultate. Cancer!!!!!! Aceeasi boala mi-a omorat anul trecut, un bun prieten de-al familiei mele. Ce ma deranjeaza --- este atitudinea ne profesionalista a medicilor acestor bolnavi cunoscuti de noi. Medicii acestor prieteni ai nostri nu au stiut ca bolnavii lor (prietenii nostri)au aceasta boala necrutatoare! Asa au declarat. Nu au stiut? Sunt ageamii? Sau sunt neoameni? Familia a aflat diagnosticul acestor nefericiti, doar cu o zi inainte ca ei sa intre in coma.
M-am tot gandit la ei. Ce ar fi facut daca stiau ca mai au o luna, o saptamna de trait? Cred ca nu ar fi mers la spital sa stea intr-un pat murdar in ultimele clipe din viata. Asa cred eu. Poate stateau in parc,in padure, pe o banca la soare, sau plecau unde nu te gandesti sa isi faca o ultima placere, dorinta avuta si retinuta pana cand .....

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll