Custom Search

23 feb. 2010

Despre BPP -banipepost

Am sa va spun ce am aflat azi.
Pot sa casti bani cu blogul tau!
Asa scriu toti "copilasi internauti" pe diverse bloguri.
Pentru ca inca nu am incercat aceasta metoda de a castiga bani, am vrut sa verific spusele "internautilor".
Am cautat pay per click...in

Asa am ajuns la acest site teresant si romanesc "www.banipepost.com".

Uite ce scrie aici: "Bloggerii sunt platiti pentru ceea ce le place - scrisul articolelor, iar clientii isi pot promova serviciile si produsele. Avantajele acestui sistem sunt de ambele parti. Bloggerii castiga bani promovand cele mai bune produse intr-o lume virtuala iar clientii beneficiaza de publicitatea scrisa. "

Inteleg ca acest site permite clientilor sa-si promoveze produse, servici, evenimente samd, iar pe bloggeri ii plateste pentru articolele scrise.
In concluzie,m-am decis sa incerc!
Ma afiliez la acest serviciu deoarece nu cred ca am ceva de pierdut, dar s-ar putea sa castig ceva bani din postarile mele.

Un comentariu :

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll