Funcția
Custom Search

23 feb. 2010

Cafeaua de dimineata

CoffeImage by zedworks via Flickr

Azi dimineata la sculare mi-am facut o cafea neagra.
Nu pot sa ma dezvat de acest obicei.
De fapt nici nu vreau.
In general,eu nu fumez dimineata cand imi beau cafeaua. Nu simt nevoia. Asa sunt eu, altii saracii nu pot sa faca ca mine.
Si cum va spuneam...am facut cafeaua si ca sa citesc ziarele,apoi am deschis calculatorul -intru pe "net" sa pot afla ce mai spun oamenii care s-au sculat inaintea mea. Asa fac eu, citesc rapid presa pe hotnews.ro.

Daca si tu vrei sa rasfoiesti ziarele o poti face usor ca am pus un link aici.
Dai un clic pe link de mai jos si gata-afli noutatile zilei.
Noutati din presa noastra

Reblog this post [with Zemanta]

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll