Custom Search

24 mar. 2010

Teacup

Afternoon Tea!Image by su-lin via Flickr

http://www.teacup.ro/pg/pages/view/48772/


Aseara tarziu,naving pe internet, am aflat de aceasta noua retea sociala: Teacup.ro. Este un blog numit teacup.ro care iti permite sa iti spui impresii tale despre cartile pe care le-ai citit sau vrei sa le citesti; poti sa cunosti oameni care au preferinte similare; eu aseara mi-am parerea despre ultima carte pe care am citit-o;aici poti sa dai si sa primesti recomandari de carti de la alti cititori, poti sa publici poezii, povestiri, articole sau eseuri.


Reblog this post [with Zemanta]

2 comentarii :

  1. Si mie imi place teacup.ro. Sper sa raspunzi pozitiv cererii de prietenie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll