Custom Search

12 mai 2010

Carucior

in carucior.jpgImage by codruta24 via Flickr
Ieri, pe strada, am vazut o mamica impreuna cu copilasul ei, aflat in carucior.
Eu, veneam de la mama, care in curand implineste 90 de ani.
Mama mea, saraca, nu mai poate sa se plimbe singura pe strada,deoarece nu o mai ajuta picioarele.
Ma gandeam, cat ar fi util sa aiba un carucior, cu care sa o plimb eu prin oras. Dar nu avem...un astfel de carucior.
Atunci, m-am gandit, ce neputinciosi suntem la inceputul si sfarsitul vietii noastre pe acest pamant. Toti avem nevoie de un carucior....
Reblog this post [with Zemanta]

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll