Custom Search

29 aug. 2010

Proiectare asistata

A screenshot of AutoCAD, Autodesk's flagship p...Image via WikipediaM-am gandit sa va spun ceva despre mine... eu sunt inginer si in anii 1990, copiii mei, erau elevi de liceu.. se auzea foarte vag, printre cunostiintele mele,noastre, cum ca "unii oameni" (erau considerati putin ciudati)- au acasa -calculatoare personale-amintiti-va anii '90 -degringolada, etc -Atunci, am luat decizia impreuna cu sotul meu, sa ne achizitionam urgent un PC pentru familia noastra.
Investitia era menita, in special pentru "alfabetizarea" copiilor nostri, care erau elevi de liceu.
Ce a urmat cunoasteti si voi -azi, putini oameni nu au PC si nu prea se poate trai daca nu ai internet...
In anii '90 inca lucram in proiectare - faceam proiecte complexe pentru lucrari hidroenergetice  din tara sau strainatate-si atunci am invatat, pe cont popriu, sigura, autodidact, dupa un "manual Acad 10" batut la masina de scris, pe coli A4, sa folosesc cu succes autocad-ul in proiectarea de zi cu zi-a fost un pas mare in activitatea mea.Programul de desen al firmei Autodesk -este un program acum din ce in ce mai stufos, dar este foarte util si necesar inginerilor care vor sa fie independenti (adica sa lucreze fara fara tehniceni si desenatori tehnici).
Cand eu m-am apucat sa invat singura acest program -colegii mei -ma tratau ca pe un "om ciudat" -avand in vedere ca aveam o varsta inaintata de aproape 40 de ani ! -Da ! revolutia din tara noastra, m-a prins prea batrana....deci, cum spuneam, am invatat mereu de atunci si pana azi, tot felul de programe utile in proiectarea  asistata de calculator. Unii ingineri de varsta mea, nu au invatat nici azi inca sa deschida calculatorul...pacat pentru ei....Eu si acum lucrez cu diverse persoane/firme cu care fac contracte pe proiect sau pe perioade delimitate de timp, functie de cerintele beneficiarilor. Azi, este o perioada de criza economica si pentru a micsora costurile cu proiectarea, multe firme pot apela la mine sa le fac proiectarea, devizele, sau numai sa le fac desenele in autocad -conform cerintelor actuale de intocmire profesionala a proiectelor.
Thank you
Multumesc pentru vizita pe blog!
Viziteaza-ti si amicii,prietenii,cunoscutii,concetatenii,bloggerii mari,conationalii mari

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll