Funcția
Custom Search

14 sept. 2010

Capra vecinului

Capra hircusImage via WikipediaNoi toti avem o problema cu capra vecinului.
Acum, stam si ne uitam la TV -nu are importanta ce nume poarta postul TV -Stiri - si apoi ne punem pe comentat -Boc a facut, Basescu a dres, Vantu nu e vinovat, Geoana, cu soacra a gresit , Antonescu, samd...asa pot continua pana la anul viitor cu "temele de discutie" pe care le abordam cu totii.
Insa, despre ce facem noi, fiecare cetatean, nici nu amintim, nici nu ne amintim -ca toti suntem cetateni ai acestei tari cu drepturi (vezi - poate tu chiar i-ai votat pe cei pe care esti suparat acum ) si cu obligatii -de obligatii nu ne amintim niciodata - (vedeti ce tara plina de gunoaie avem..si nu cred ca au venit extraterestii si au lasat aceste gunoaie peste tot!)....ca mai suntem si cetateni europeni -cred ca nici nu intelegem sau nu ne gandim ca avem aceleasi drepturi si obligatii ca toti ceilalti europeni.Noi vrem "...sa ne dea statul...salarii, pensii, mancare,curatenie, samd" si sa stam ca niste incapabili, ca niste handicapati, cu mana intinsa -"pica para malaiata, in gura lui natafleata". Nici nu ne gandim sa ne suflecam manecile si sa ne apucam de treaba. Sa facem si sa pastram orasele noastre curate. Sa ne spalam si sa mirosim ca europenii care folosesc mai mult detergent si sapun decat consumam noi. Sa nu mai bem alcool in loc de apa-asa vom avea mintea limpede si nu vom mai agresa verbal sau fizic pe ceilalti fiindca am avea un comportament decent.
Multe lucruri am putea face-daca am fii mai severi cu noi insasi si nu ne-am mai uita la capra vecinului...
Ieri, am scris aceste ganduri, iar azi, in "dailybusiness.ro" am citit ca exista un adevarat roman, un baiat foarte destept (este cu 2 ani mai mare decat baiatul meu) face voluntariat pentru oameni suferinzi si vorbeste tot despre faptul ca romanii -adica noi toti- ar trebuie sa se apuce de treaba cu seriozitate si profesionalism -daca isi doresc o viata frumoasa aici.
Thank youImage by Darwin Bell via Flickr
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll