Custom Search

14 oct. 2010

Fonduri europene

Problema de fond a noastra, acum este lipsa banilor. Europenii,dragutii, au hotarat sa ne ajute cu fonduri pentru a ne relansa. Noi am inceput de mult sa ne gandim cum sa facem sa accesam aceste fonduri. Nu toti avem studiile si cunostiintele necesare pentru a putea satisface aceasta dorinta. Insa, exista consultanti care contra unor onorarii ofera solutii pentru problemele noastre. Eu, am facut ceva cursuri postuniversitare de manager de proiect si altele, necesare dobandirii intelegerii cerintelor europene. Am inteles cum trebuie scrisa o cerere de finantare si evident ca stiu cum se intocmeste un Studiu de fezabilitate sau un Proiect tehnic, avand in vedere ca sunt inginer constructor, pensionar si am lucrat peste 25 de ani intr-un institut de proiectare reprezentativ in tara noastra. Asa ca m-am gandit, daca timpul ma ajuta, sa va ofer consultanta, gratis, pentru a descurca impreuna -hatisul acestor probleme de accesare a fondurilor comunitare. Exista perceptia ca numai UNII pot accesa aceste fonduri. Eu sunt mai naiva, cred ca si voi puteti avea acces la banii comunitari. Trebuie doar sa intocmiti la timp si corect documentatiile cerute si astfel nu au cum sa va ingradeasca accesul la fondurile europene. Europenii, sunt oameni seriosi, foarte rigurosi. Asa ca trebuie sa le respectam regulile si asta este tot ce ne cer.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll