Custom Search

26 nov. 2010

Parinti si copii

I Accuse My Parents
Parinti si copii
Daca ai implinit 55 de ani s-ar putea sa fii parinte: sa ai unul sau mai multi copiii.
Eu am doi copii. Cand au fost micuti -totul a fost minunat. Era mare veselie in casa. Cand au devenit adolescenti, au inceput problemele mele si ale lor-a inceput separarea, desprinderea,indepartarea noastra. S-a schimbat atitudinea lor fata de mine.Au inceput ascunzisurile,minciunile, izolarile -de fapt aceeasi atitudine cred ca am avut-o si eu si altii fata de parintii mei. Acum sunt adulti -au 35 de ani-si aproape ca nu ne vorbim-de fapt -vorbim doar banalitati. Ma tot intreb si ma invinovatesc, unde am gresit in atitudinea mea de parinte. Eu am primit o educatie severa, buna, credeam eu, dar parintii mei au fost foarte autoritari si eu nu am avut multe drepturi ca copil-fara tabere, fara chefuri, intrat in casa la ora 20.30 cel tarziu -asta la varsta de 20 de ani samd.
 Cand am devenit eu parinte, am considerat ca trebuie sa nu fiu la fel de drastic cu proprii mei copii si sa nu ii indepartez prin severitatea mea-am vrut sa fiu prietenul copiilor mei si le-am acordat increderea mea si mult mai multe libertati si drepturi decat am avut eu parte.- au fost intotdeauna in tabere, excursii, chefuri,zile onomastice sarbatorite acasa sau la club samd. Au avut parte de o buna educatie,-timpul meu liber le-a apartinut- eu am putut sa ii indrum si sa-i ajut la lectii, datorita proprilor mele cunostiintele (stapanesc matematica,fizica,limbi straine sa) -au urmat cele mai bune scolii, licee, facultati din tara si strainatate. Toata educatia lor a costat ceva munca si timp din partea mea.Am platit de multe ori, cu destule sacrificii aceste drepturi ale copiilor mei. Am considerat ca e bine sa aiba parte de cea mai buna educatie si sa fie liberi, mai liberi decat am fost eu-de mult si-au luat libertatea de a parasi cuibul parintesc,-si atunci i-am sustinut financiar in limita posibilitatilor mele financiare. Acum, ei sunt bine, au venituri bunicele-au facut cate 2 facultati, din care una facuta afara din tara-asa ca au castiguri bunicele, frecventeaza prieteni cu aceeasi educatie si preocupari, muncesc foarte mult si  nu mai timp nici sa-mi dea un telefon la cateva zile.Nu ma deranjeaza asta decat datorita faptului ca considera simplu fapt de a imi da un telefon -o incluziune in viata lor, un atentat la propria viata si libertate. Asa o fi?

Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll