Funcția
Custom Search

22 nov. 2010

Tort si cuptor

Tort "Cade"
A fost ziua sotului meu -a implinit 61 de ani si a primit cadou un tort super bun -cumparat de la cofetaria "Cade" -care se afla langa liceul Caragiale din Bucuresti.
Eu, am pregatit restul bucatelor. M-a ajutat cuptorul de la aragaz......

bucatarie-living: masa de bucatarie, mobila bu...
Am facut la cuptor : intai, cartofi evantai , (in evantaiul cartofilor am adaugat branza si feliute de "bacon" =slaninuta cu carnita),apoi fripturica din ceafa de pork si la sfarsit o tarta cu mere. Cat a durat coacerea acestor preparate, sigur ca am pus  mana pe mixer si am facut repede o salata de vinete cu maioneza (vinete erau congelate de mine).
Am pus pe masa, am adus antreurile  -ficatei prajiti cu usturoi, cateva feluri de mezeluri uscate, branzeturi si vinetele, rosii si ardei, salata, paine, muraturi si picarela.
Intotdeauna, cand era vorba de munca in gospodarie, am facut mai multe lucruri in acelasi timp-am spalat rufe, am facut mancare, am vorbit la telefon cu prieteni (folosind speaker). E greu sa faci mai multe lucruri in acelasi timp-dar daca nu ai mult timp la dispozitie -nu prea ai de ales -te organizezi in timp si spatiu - asa a fost toata viata mea pana in prezent -treaba multa facuta repede si bine, dar pe fuga -chestie de sistem, de program. Asa am reusit sa ofer o masa de sarbatoare care a fost foarte apreciata de familie.Toti musafirii au fost multumiti si ghiftuiti.
Traiasca cuptorul! -el m-a ajutat si de data asta sa pot prepara in scurt timp, multe feluri de mancare.
Multumesc pentru vizita pe blog! 
Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll