Custom Search

7 dec. 2011

Pregatiri de sarbatori

Ce repede a trecut anul acesta...deja se apropie sarbatorile de iarna.
In curand, vine Craciunul si incepe febra pregatirilor, a cumparaturilor, a cadourilor....poate ne trebuie ceva idei si cum sa impodobim bradul, unde il asezam, cu ce ornamente impodobim casa, masa.
In fiecare an, ma angajez in gandurile mele, ca la anul sa ma pregatesc din timp si sa aleg cu mult timp inainte de Craciun, modul de decorare a casei pentru sarbatori.
Pana anul asta, nu am reusit sa fac acest lucru, au venit mereu, alte treburi urgente de facut in zile din preajma sarbatorilor si astfel mereu am impodobit bradul repede in seara de ajun, restul ornamentelor pe care le-am cumparat au ramas nefolosite -mereu -pentru -la anul viitor...doar atat am facut-bradul meu in fiecare an a avut o culoare dominanta- rosu, portocaliu inchis, albastru, sau alb....
Voi v-ati gandit deja sau mai aveti timp?
 Iata o idee gasita de mine Pinned Image

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!

Ce scriu altii despre ziua de azi

Article of the Day
This Day in History
Hangman

Citeste stirile de azi de la hotnews.ro

Asta citesc la cafea dimineata! Sper sa iti placa sa afli noutatile zilei din aceasta sursa. Aici stirile sunt actualizate in timp real.

Cheeky Quotes

Loading...

ZAMBESTE

ZAMBESTE
Daruiti zambete

Blogroll